Wednesday, September 28, 2011

orang bengap dengan mentol...

kadang2 gua bengang betul dengan budak kampung gua... kalau boleh rasa macam nak ikat kat pokok, bagi kerengga satu badan... tak kira tua, tak kira muda... sama saja perangai... nak marah pun tak boleh sebab tak jumpa depan2, cuma selisih2 je...

gua bukannya nak marah tak tentu pasal... panas tak memasal pada masa hujan lebat sampai tak boleh tengok astro macam ni... tapi kalau dah tengah malam buta bawak moto takde lampu depan belakang, memang tu gaya orang nak mintak pelempang la tu...

agak2 laa, bukannya boleh nampak korang bawak moto dalam gelap gitu... dah laa kadang2 bawak moto pelesit pun takut nak tumpang... apa, kat bandaraya pesisir air ni mentol motor mahal sangat ke... gua nak tanya, jawab betul2, jangan nak mengelak2... jangan nak rasuah2... lu orang rasa harga mentol lampu motor tu mana mahal dengan harga nyawa lu orang... hahh, jawab laa... bengappp...
LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

No comments:

Post a Comment