Wednesday, September 21, 2011

mahu jadi brader2...

ok... lu orang perasan tak, gua dah buang lagu yang menyanyi kat blog gua ni... gua pun tak paham kenapa gua letak lagu tu semua... mungkin untuk hiburan, mungkin jugak untuk melalaikan lu orang bila lu orang baca blog ni...

gua pun sebenarnya bosan kalau tengok blog orang pah tu ada lagu2... langsung tak rock... dah la letak lagu ntah pape, dah tu takde pulak butang stop... kira kalau nak baca blog dia kena paksa dengar lagu... bingit pun ada, apa lagi kalau masa tu gua tengah winamp lagu gun n roses... bercampur baur lagunya, ada ke lagu guns and roses keluar lagu rohana jalil... tak patut gua rasa...

lagi satu gua rasa kalau blog brader2 takde menda2 karut macam tu... sebab tu gua buang lagu tu, demi menjadi seorang brader... kehhh...
TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

4 comments:

  1. Pergh... blog brader2.
    Tajuk blog pun dh tak felgope lagi dh.

    Teringat lagu Wings- Kau Bukan Brader.

    ReplyDelete
  2. tukar sikit brader, baru la brader...
    kehh...

    ReplyDelete
  3. wallaweyh . . .
    guns n roses la . . dapat dengar atkins ok gak . he he

    ReplyDelete
  4. guns utk keganasan...
    roses utk kebaikan...
    memang gua...
    hehhh...

    ReplyDelete