Tuesday, May 24, 2011

aku bukan menteri...

amacam...?? ada gaya menteri tak... kalau korang tgk btl2 mmg nampak macam menteri sebenarnya... tak caya, cuba laa tgk btl2... dengan topengnye tu, dah cukup jelas dah nampak macam menteri kan... menteri mana...??? tak kisah laa, mana2 pun sama je... dah dasar dia macam tu kann...

ok, cukup lee tuu... yang paham, paham laa... yang tak paham takpelaa... ilmu tahap tinggi ni limau kasturi pun payah nak paham... ni mmg bukan menteri... ni gambar aku dengan pakaian seragam untuk nak ngecat rumah... iyeee, duk balik kg ni aku mmg nak cat rumah... satu badan dah penat nii, tapi berbaloi takpe laa... lagipun bukan selalu buleh jadi macam menteri...

seragam ni aku pakai supaya senang nak mandi nanti... takde laa cat bertempek kat sana sini... tak payah guna berus bagai untuk bersihkan... nak mandi, nak semayang cepat je...

skrg ngecatnya dah nak siap dahh... selepas beberapa tahun tertangguh, akhirnya tercapai jugak hasrat nak cat rumah nii... walaupun ada yang kata warna car tu macam tadika(celaka), aku pduli hapa... siap esok ko tgk laa... msti lagi lawa dari rumah yang duk sedap mulut kata mcm tadika tuu...:-)
TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

No comments:

Post a Comment