Sunday, May 8, 2011

pantas dan geram...

yeahhh... gua dah tgk cerita ni... dulu gua tak layan sangat cerita... tapi lepas2 gua tgk kat tv, macam best laa pulak cerita nii... mana tak bestnya, cerita banyak sangat membohong... banyak betul menda yang tak logik yang gua jumpa dalam cerita nii... ada ke patut bas langgar kereta, bas yang tunggang terbalik... kereta rileks jee... kalau tembak hero, jarak semeter pon cnfirm2 tak kena tuu... jarang2 gua pertikaikan penipuan ni, tapi cerita ni membohongnya tahap melampau... merong mahawangsa pon tak nipu gaya ni...

teringat pulak kat wrestling... ramai betul yang cakap wrestling ni tak real... cuma berlakon je... ni yang gua hangin nii... membohong kat filem ramai yang bleh terima, tapi berlakon kat wrestling ramai pulak yang gatal mulut nak komen... garu dengan berus besi kan baru tahu...

mmgla wrestling tu berlakon... dorang yang wrestling tu pun tak penah kata yang menda tu betul... dorang kata tu kan entertainment... lu orang yang sibuk cakap menda tu berlakon mesti tak paham apa itu entertainment... dorang berlakon, gaduh2 tu sebagai hiburan saja... itu bukan sport, tapi entertainment sport... dah mmg terang2 dorang berlakon, dorang pun ngaku menda tuu... tapi segala jenis stunt tu dorg buat sndiri laa... darah tu pun mmg darah dorng, real punya... bangang, sirap yang dorang buat jadi darah dalam filem boleh pulak lu orang terima... wrestling real punya darah banyak pulak cekadak korang nak komen...

pangkehh...


notakaki blog: apahal tulis main gua-lu je ni... tgk cerita camni, cakap kena ganaszz sket la kan...hehhh

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

1 comment:

  1. Sbnr nye lu nk citer F&F5 ke nk citer wrestling?
    Nk kena luku?

    ReplyDelete