Monday, April 11, 2011

kdg2 arnab pon malas nak melompat...

sungguhlaa weiii... sekarang aku rasa macam malas btl nak buat keje... kalau boleh nak rileks je... melepek kat rumah hari2, time makan gi makan, time bayor lari laju2...:-)

kalau bab kerja ni aku mcm pelik sket... aku sebenarnya bukanlahh jenis kisah sangat kerja tu macamana... tak macam yg kerajaan selalu tuduh tu, graduan memilih keje... aku tak macam tu rasanya... yg kerajaan @ pak menteri pon bangang jugak, dah org belajar tinggi2, mesti laa nak keje yg best2 kan... kalau tak memilih, lps tu buat pulak keje yang ntah pape, hutang ptptn pun tak lepas nak bayar... hutang pulak bukan sikit, dahlaa ptptn tu mencekik kedarah... bangang menteri...

mmg aku ni tak memilih keje, tapi syaratnya aku kena suka dengan keje tuu... dulu aku penah keje kfc, staff ye, manager pon ye... penat macam gampang je, tapi aku buat jugak sbb aku suka keje tuu... dah laa hari2 nak kena layan customer yang perangainya kdg2 macam setan... tapi sbb minat buatlaa jgk...

dua hari dah cuti nii, makin malas pulak nak ke kerja... berat ke malas dah... tapi kan tak makan pulak kang... keje macam org gila pon dah lama tak dapat hantar duit ke kg nii... ayah dah laa dah takde tuu... makin hari makin gila aku macam nii...

agak2 dah lama aku tak update nanti, try laa carik kat umah2 org gila... tak silap aku umah org gila takde internet...

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

No comments:

Post a Comment