Friday, April 29, 2011

terima kasih...

aku sangat berterima kasih kerana kerajaan sentiasa mengambil berat perihal rakyat kebanyakan... segala tindakan mereka menunjukkan betapa perihatinnya mereka... aku juga berterima kasih kepada kerajaan kerana sudi menyediakan email kepada aku... bukan senang sesebuah kerajaan mahu menghabiskan bajet hanya utk menyediakan email kepada rakyatnya... malah aku rasa kerajaan malaysia lah satu2nya kerajaan yang sangat bertanggungjawab dalam hal tersebut... aku sangat berharap agar dengan adanya email ini, beban harga barang, harga minyak dan segala beban yang aku tanggung selama ini akan berkurangan... terima kasih kerajaan...


...............
...............
...............
...............
...............
..........................
........................
.....................
..................
...............
.............
...........
..........
........
.......
......
.....
....
...
..
.


bangang punya idea.... pangkeh betul...


TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

No comments:

Post a Comment