Sunday, April 17, 2011

tak bleh tido...

org2 bijak pandai panggil insomnia... insomnia ialah sejenis penyakit tak bleh tido, bukan kak in anak mak som niah... aku tak tahu kenape dorg panggil insomnia... buat ssh2 je, makcik kat kg bukan paham... cakap tak bleh tido sudah laa kan... ngade2...

skrg ni musim aku tak bleh tido... tiap2 malam tido lambat... kadang2 tido dah pagi... ssh btl nak tido... mungkin dibantu oleh tv, tu yang mata tegak je tuu... bila time2 mata layu tu, keluar cerita best pulak... kuat btl pengaruh tv... jangan salahkan aku yang terpengaruh, salahkan dulu org yang buat tv tuu... dia yang mempengaruhi, lagi jahat...:-)

apa2 pun, dua tiga malam ni ada projek baik sket, tu yang buat lagi payah nak tido tuu... nanti kalau dah setel semua, boleh rasanya kalau nak tido cepat skt... baru laa pagi segar dan bugar, macam sayur kat kedai lai lek...cuma yang tension tu bila tido awal pon aku bangun lewat jgk... baik tido lmbat kalu gitu...

esok kena bangun awal kot, gi main bowling... lama dah tak membaling, tido pon lengan terangkat2 dah... tu pon kalo jadi... tak jadi kalu, tido aje lahh... hahhh...

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

2 comments:

  1. Malam Gelisah

    Malam ini malam gelisah
    Terhantuk bendul bagai memberi petanda
    Aku mesti melangkah pergi mencari penawar jampi petua
    Pelindung sakti

    Apa yang berlaku aku dah menjangka
    Akibat melangkah garisan merah
    Melawan arus putaran dunia yang rakus
    Seluruh tubuh rasa terbakar, terbakar

    Luar kedinginan, dalam bahang menyala
    Kalaulah ada pilihan antara hidup dan mati
    Aku pilih mati
    Jauh dari bencana hidup

    [solo]

    Langkah yang ku ambil ini
    Pasti tidak dipersetujui oh..
    Semua orang bicara tentang kebebasan
    Kebebasan tiada lagi, hanya ilusi, bayangkan

    Malam ini malam gelisah
    Untuk yang berwajah-wajah
    Dan kalau aku temui penawar dukaku
    Aku dedikasikan malam untuk manusia seperti aku

    Aku.. Seperti aku... Aku... Seperti aku... Aku...
    Malam gelisah... Gelisah... Aku... Gelisah...
    Malam gelisah... Aku... Seperti aku...

    ReplyDelete
  2. banyak btl hang punya lagu...
    hehe...

    ReplyDelete