Saturday, April 16, 2011

kito ingak ko dio, dio mari laa...

aku teringat dialog pawang dari kelantan dari filem hantu kak limah balik rumah...

"kito ingak ko dio, dio mari laa kat kito..."

malam tadi aku teringat kepada arwah ayah aku... aku sndiri tak tahu kenapa, tapi aku jadi sangat ingat kepada arwah sehingga ia menyucuk dan menyedihkan sanubari...

mungkinkah dia datang kepada aku bila aku teringatkan dia... entah, itu Tuhan punya kuasa... tapi kalau betul dia datang melihat aku, aku pasti jadi malu sendiri... dengan kehidupan yang seperti aku alami sekarang, aku jadi malu pada sesiapa saja apatah lagi pada arwah...

semoga roh arwah bahagia di sana, dan semoga Tuhan mengasihaninya dan di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman...

aminn...

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

No comments:

Post a Comment