Saturday, April 9, 2011

resah gelisah tak menentu hala...

"kau kenape, macam ada menda tak kena je..." 2-3 hari lepas kawan aku tegur sambil angkat2 kening... sikit lagi aku nak mintak autograph sbb ingat dia the rock...

the rock ni dulu aku minat, tapi lepas dia berlakon filem dah kurang sikit... ada ke dari hero kat wrestling pegi tukar kerjaya jadi tooth fairy... nasib skrg dia dah berlakon wrestling balik dah, kira mcm minat balik laa...

"ntah, aku pon tak tahu kenapa...macam ada menda tak kena, resah gelisah je..." aku jawab selamba... sambil tu kaki duk kuis2 pasir, mana laa tahu kot2 terjumpa duit ke, emas ke, intan berlian ke, intan payung kesayangan hamba ke...

....
...
..
.

hari ni aku bangun awal2, cuci muka dan syampu rambut... ni bukan aktiviti wajib tiap2 hari, tapi sbb malam tadi main futsal, aku cuci laa apa yang patut... kalau tak takut berkarat pulak kulit muka nanti... tak pasal2 kena pakai topeng pulak... lepas dah siap semua, start kete, jalan gi sarap kat kedai mamak...

parking kete je mamak tu dah angkat tangan... aku dah biasa pegi tu, jadi aku agak femes laa di kalangan mamak2 situ...

"nes o suam dengan maggi goreng satu..." aku order sambil2 pandang keliling kot ada org yang kenal... takde, kecuali mamak yang keje kat situ...

lepas sarapan aku rasa lega... juga rasa kenyang... resah gelisah pon dah hilang... oooo, baru aku tahu, aku dah lama tak pekena maggi goreng, tu yang resah gelisah kot...:-)

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

2 comments:

  1. Fuh!
    Mengidam rupa nye...

    Cenggitu ek rasa bila org ngidam?
    resah... gelisah...

    Ngeh ngeh :p

    ReplyDelete
  2. ye laa kot...
    lagi tak dapat lagi tu la tak senang...:-)

    ReplyDelete